EA استودیوی Visceral را تعطیل کرد

توسط در

ناقوس مرگ استودیو Visceral Games نواخته شد (سازنده ی عنواین Dead Space)،EA) با حسن نیت تمام !

شرکت عرضه کننده یکی از استودیوهای دیگر خود را تعطیل کرده است و قصد دارد کارکنان را از Visceral به آنچه از دیگر استودیو ها باقی می مانند انتقال دهند.

ظاهرا، بازی Star Wars، که تاریخ انتشار آزمایشی آن  سال ۲۰۱۹ می باشد، به عنوان یک بازی مبتنی بر داستان  “ماجراجویی خطی” شکل گرفته است. البته بعد از این اتفاقات خیلی هم تعجب برانگیز نیست، با توجه به اینکه Amy Hennig، کهنه کار سری Uncharted، مسولیت ساخت آن را به عهده دارد.

در حال حاضر یک تیم توسعه از  EA در سراسر استودیو های جهان، تحت رهبری تیم مرکزی  EA ونکوور ،  بر روی این پروژه کار می کنند.

ظاهرا EA خیلی از روال  توسعه ی بازی خرسند نبود. معمولا، بازی های مبتنی بر داستان های خطی، به  پیدا کردن منابع  یا غارت اهمیتی نمی دهند، حال این درست است یا خیر که در این مدل بازی از این روش استفاده شود؟

به نقل از EA : “این گیم برای ارائه تجربه به بازیکنانی که می خواهند  مدت زمان طولانی صرف گیم کنند و به عقب بازگردند و روش های مختلف را امتحان و لذت ببرند طراحی شده است، ما نیاز به چرخش طراحی داشتیم”،و این روش به طوری  “به ما اجازه ی  تنوع بیشتر و سازمان بخشی ”  کلی، را داد.

این روش ساخت بازی ما را به یاد بازی هایی همچون Destiny و یا بازی آینده Bioware  یعنی اما مطمئنا برای کسب درآمد بیشتر، بهتر خواهد بود، با توجه به این که چگونه یکی از مهمترین منابع درآمد این صنعت است.


مطالب تصادفی دیگر :

مشخصات کیبورد Roccat Isku + Force FX

منتظر عرضه تراشه های ۸ نانومتری سامسونگ باشید

تبلیغات
نظرات کاربران
افزودن نظر