گارانتی به معنی تضمین ارائه شده توسط فروشنده یا وارد کننده جهت عملکرد صحیح قطعه می باشد. فروشنده یا وارد کننده معمولا با ارائه خدمات پس از فروش شامل تامین قطعات یدکی، تعمیر بخش معیوب، تعویض کالا و یا عودت وجه این ضمانت نامه رایگان را عملیاتی می کند. اما وارانتی آن بخشی از خدمات فروشنده است که خریدار طی قرار مشخص بابت دریافت آن هزینه پرداخت می کند. حال وظیفه خریدار است که طی قرار مشخص بابت دریافت آن هزینه پرداخت می کند و باید در خرید این خدمات به مفاد آن دقت لازم را داشته باشد تا در آینده با بهره مندی از خدمات ارائه شده، لذت خرید آگاهانه و مطمئن را تجربه کند!
پاسخگویی کامل بدون معطلی
تعویض قطعه حداکثر ظرف 48 ساعت
رضایت 100 درصدی مشتریان
عیب یابی رایگان
عودت وجه به قیمت روز قطعه
پوشش تمامی قطعات سیستم شما
مفاد وارانتی پیسی ماد
خدمات وارانتی بی قید و شرط تعویض پیسی ماد شامل عیب یابی و تعویض رایگان قطعه دارای مشکل عملکردی در مدت زمان یکسان از خرید هستند.
تفاوتی نمی کند کدام یک از قطعات شما دچار مشکل شده باشد حال آن قطعه دارای گارانتی وارد کننده باشد یا مثل پردازنده های اینتل بدون گارانتی،وارانتی پیسی ماد تمام قطعات سیستم شما را پوشش می دهد.
مواردی نظیر آب خوردگی، ضربه و استفاده نا مناسب تحت پوشش وارانتی نیستند.
خدشه دار شدن هولگرام سیستم به معنی دستکاری آن بوده و موجب ابطال وارانتی می شود.