یوبیسافت اعلام کرده است که Assassin’s Creed Shadows “بلندپروازانهترین نسخه” در این سری است. تصمیم برای تأخیر بازی تا فوریه 2025 بهطور ناگهانی و به منظور اطمینان از اجرای بینقص آن گرفته شده است.
مدیر مالی یوبیسافت “فردریک دوگه” برخی از نکات مربوط به تصمیم برای تأخیر در انتشار Assassin’s Creed Shadows را به اشتراک گذاشت. این بازی قبلاً برای انتشار در تاریخ 12 نوامبر برنامهریزی شده بود و به گفته دوگه، در حال حاضر “کامل از نظر ویژگیها” است و به حدی نزدیک به اتمام است که یوبیسافت در حال آمادهسازی نسخههای پیشنمایش برای ارائه به مطبوعات بود.
دوگه گفت: “همانطور که میدانید، ما در آستانه برگزاری پیشنمایشها بودیم، بنابراین به انتشار نزدیک بودیم. آنچه میبینیم این است که با چند ماه اضافی، امکان این وجود دارد که واقعاً بازی را بیشتر بهینهسازی کنیم تا تجربهای بینقص و عالی ارائه دهیم و وعده فوقالعادهترین ورودی در این فرانچایز را محقق کنیم… آنچه میخواهیم انجام دهیم این است که واقعاً کیفیت را به بالاترین سطح ممکن برسانیم… ما واقعاً میخواهیم مطمئن شویم که اجرای بازی بینقص است.”
دوگه در ادامه گفت که این تأخیر به یوبیسافت “حدود 20 میلیون” یورو هزینه تحمیل کرده و این نشان میدهد که شرکت دلیل بسیار خوبی برای به تأخیر انداختن بازی به مدت چند ماه داشته است. با این حال، تأخیر به سال 2025، AC Shadows را در رقابت مستقیمتری با دنباله غیررسمی اعلامشده از سوی Sucker Punch برای Ghost of Tsushima، با عنوان Ghost of Yotei قرار میدهد و این موضوع برای یوبیسافت نادیده گرفته نشده است. در پاسخ به یکی از سرمایهگذاران که به شباهتهای دو بازی اشاره کرد، دوگه بر “رویکرد دو قهرمان” و “گیمپلی متفاوت و مکمل” Assassin’s Creed Shadows به عنوان عوامل تمایز تأکید کرد.
منبع: GamesRadar