سبد خرید
0

سبد خرید شما خالی است.

حساب کاربری

Generic filters
جستجو در عنوان
جستجو در محتوا
Generic filters
جستجو در عنوان
جستجو در محتوا
بازی Bloodborne

آخرین مطالب

آموزشی

بازی Bloodborne هنوز فاصله زیادی تا پورت 60FPS فاصله دارد

در این مرحله، “نسخه 60 فریم بازی Bloodborne” بیشتر شبیه عباراتی مانند “اجاره ارزان” یا “روابط انسان و گرگینه” به نظر می‌رسد. چیزی که وجود ندارد. هرچند آرزو داریم که وجود داشت. با آگاهی از این موضوع، طرفداران خسته و مدیوم‌های Bloodborne دست به دست هم داده‌اند تا یک شبیه‌ساز بسیار قدرتمند برای کامپیوتر ارائه دهند. چیزی که شاید نسخه واقعی نباشد، اما حداقل شبیه به آن به نظر می‌رسد.

بر اساس ویدیوی جدید Digital Foundry در یوتیوب، آخرین نسخه شبیه‌ساز shadPS4 توانسته است کل بازی Bloodborne را که 10 سال از انتشار آن می‌گذرد، به 60 فریم در ثانیه ارتقا دهد.

البته به جز در مناطقی مانند Central Yharnam، جایی که شبیه‌ساز در پردازش موجودات انبوه و پرجزئیات دچار افت می‌شود و گاهی فریم‌ها به حدود 40 کاهش می‌یابد.

با این وجود، نسخه فعلی shadPS4 در وضوح اصلی 1080p یا 1152p (در صورت داشتن سخت‌افزار قدرتمند) به خوبی پایدار باقی می‌ماند و از کرش جلوگیری می‌کند. اضافه کردن هر تعداد از مادهای خیره‌کننده نیز می‌تواند تجربه بازی را به سطح یک بازسازی واقعی نزدیک کند.

بازی Bloodborne

توضیحات پروژه بازسازی شده بازی Bloodborne

 

پروژه بازسازی Bloodborne توسط Fromsoftware نمونه‌ای از بهبودهای چشمگیر در این بازی است. این پروژه سایه‌های غنی‌تری به بازی اضافه می‌کند، نورپردازی را نرم‌تر و واقعی‌تر می‌سازد و میزان دندانه‌دار شدن لبه‌ها (aliasing) را کاهش می‌دهد.

در ویدیوی جدیدی، Fromsoftware تغییرات کوچک دیگری را نمایش می‌دهد که تأثیر بصری قابل‌توجهی دارند. برای مثال، مه در نسخه بازسازی‌شده پراکنده‌تر از نسخه اصلی است. برخی از بافت‌ها نیز از طریق استفاده از parallax occlusion mapping بهبود یافته‌اند. این تلاش همچنان در حال پیشرفت است و بازی را به نسخه‌ای زیباتر و امروزی‌تر نزدیک‌تر می‌کند.

یکی از کاربران در ویدیوی Digital Foundry درباره تجربه خود با شبیه‌ساز shadPS4 نوشته است:

     “من تازه اولین تجربه کامل بازی را روی این شبیه‌ساز به پایان رساندم. از وقتی تقریباً 10 سال پیش عاشق بازی Bloodborne هنوز فاصله زیادی تا پورت 60FPS فاصله دارد شدم، آرزو داشتم این بازی را روی PC و با نرخ 60 فریم بر ثانیه تجربه کنم. حتی اگر سازندگان این پیام را نبینند، فقط می‌خواهم بگویم: ممنون که رؤیای من را به واقعیت تبدیل کردید.”

اگرچه سونی هنوز آماده عرضه بازی Bloodborne هنوز فاصله زیادی تا پورت 60FPS فاصله دارد با نرخ 60 فریم بر ثانیه نیست. اما به نظر می‌رسد برنامه‌های بزرگی برای کمک به شرکت مادر سازندگان Dark Souls و Elden Ring دارد و قصد دارد تا سال 2027 حدود 9.000 آی‌پی جدید ارائه دهد.

منبع: GamesRadar

ارسال دیدگاه

مطالب مرتبط

مقایسه محصولات

0 محصول

مقایسه محصول
مقایسه محصول
مقایسه محصول
مقایسه محصول