سبد خرید
0

سبد خرید شما خالی است.

حساب کاربری

Generic filters
جستجو در عنوان
جستجو در محتوا
Generic filters
جستجو در عنوان
جستجو در محتوا
بانجی (Bungie) تصمیم گرفت گفتگوی نزدیک را در بازی اکسترکشن شوتر آینده‌اش یعنی Marathon قرار ندهد.

آخرین مطالب

آموزشی

بازی ماراتن یک تجربه اجتماعی محور است اما چت ندارد

گفتگوی نزدیک ابزاری مدرن برای دوران مدرن ماست، اما یک نکته‌ی منفی هم دارد: تا زمانی که کسی به اندازه‌ی کافی به شما نزدیک باشد، در معرض هر چیزی که او می‌گوید هستید، چه دوستانه باشد و چه کاملاً توهین‌آمیز فرقی نمی‌کند، تا زمانی که او را میوت (سکوت) کنید. این ترکیب سمی به اندازه‌ای قوی بود که بانجی (Bungie) تصمیم گرفت گفتگوی نزدیک را در بازی اکسترکشن شوتر آینده‌اش یعنی بازی Marathon قرار ندهد.


کارگردان بازی مخالف اضافه نشدن این ویژگی درون بازی ماراتن نیست

بانجی در را برای گفتگوی نزدیک (Prox Chat) کاملاً نبسته، اما به نظر نمی‌رسد انگیزه چندانی برای ابداع نسخه‌ای از آن که رفتارهای سمی را از بین ببرد داشته باشد؛ بنابراین احتمال زیاد اصلاً چنین چیزی در بازی اتفاق نخواهد افتاد.
Image credit: Bungie

کارگردان بازی، Joe Ziegler، در مصاحبه‌ای با PC Gamer در استودیوی بانجی در سیاتل گفت:

“وقتی صحبت از گفتگوی نزدیک می‌شود، راستش را بخواهید، ما مخالف این تجربه در بازی ماراتن نیستیم. فکر می‌کنم چالش اصلی این است که چگونه مطمئن شویم در این فضا محیطی امن برای بازیکنان ایجاد می‌کنیم.”

او اضافه کرد:

“فکر نمی‌کنم هنوز کسی واقعاً راه‌حل خوبی برای این موضوع پیدا کرده باشد. از آنجا که ما کاملاً متعهد به ایجاد یک فضای امن هستیم. جایی که بازیکنان به یکدیگر توهین نکنند یا کارهای وحشتناک علیه هم انجام ندهند فکر می‌کنم فعلاً آماده سرمایه‌گذاری روی گفتگوی نزدیک نیستیم مگر اینکه راه‌حلی برای این مشکل پیدا کنیم.”

چالش حل نشدنی اضافه شدن گفت‌و‌گوی داخل Marathon توسط بانجی

توضیحی که بدون شک واکنش‌های متفاوتی به دنبال خواهد داشت. من دوستان و همکارانی دارم که حتی فکر تحمل مزخرفات غریبه‌های اطراف باعث می‌شود از گفتگوی نزدیک بیزار شوند، و احتمالاً این خبر را کاملاً مثبت تلقی می‌کنند. اما از نظر من حذف گفتگوی نزدیک باعث می‌شود دنیای احتمالات بازی Marathon کوچک‌تر شود. چون تیراندازی‌های اکسترکشن بدون مذاکره‌های ناگهانی، همکاری‌های غیرمنتظره، فریب‌کاری‌ها و نقش‌آفرینی‌های تصادفی، هرگز به اوج واقعی خود نمی‌رسند.

زیگلر گفت:

“فکر می‌کنم در حال حاضر مشکل ما همین است. اگر به شکلی جادویی می‌توانستیم راه‌حلی برای این موضوع پیدا کنیم، قطعاً این کار را می‌کردیم. اما در حال حاضر، این چالشی است که خیلی از شرکت‌ها در تلاش برای حل آن هستند.”

بانجی در را برای گفتگوی نزدیک (Prox Chat) در بازی ماراتن کاملاً نبسته، اما به نظر نمی‌رسد انگیزه چندانی برای ابداع نسخه‌ای از آن که رفتارهای سمی را از بین ببرد داشته باشد؛ بنابراین احتمال زیاد اصلاً چنین چیزی در بازی اتفاق نخواهد افتاد.

یکی از پاسخ‌های واضح به استدلال بانجی در رابطه با بازی Marathon این است که در دیگر بازی‌های اسکترکشن مثل Escape From Tarkov یا Hunt: Showdown گفتگوی نزدیک قابل غیرفعال کردن است.

 

منبع: PCGAMER

ارسال دیدگاه

مطالب مرتبط

مقایسه محصولات

0 محصول

مقایسه محصول
مقایسه محصول
مقایسه محصول
مقایسه محصول