«دن هاوسر» (Dan Houser)، مدیرعامل سابق و یکی از مؤسسان شرکت «راکستار گیمز» (Rockstar Games)، سرانجام سکوت خود را درباره آیپی Bully شکست. و درباره دلیل ساختهنشدن بازی Bully 2 صحبت کرد. برای مطالعه ادامه خبر دنباله مستقیم بازی Bully همراه ما باشید.
- هم اکنون بخوانید: کارگردان بازی Pragmata دلیل تاخیرهای پیاپی را فاش کرد!
او در گفتوگویی با رایان مککافری از وبسایت IGN در جریان رویداد کامیککان لسآنجلس، در پاسخ به پرسش درباره عدم ساخت Bully 2 گفت: «فکر میکنم مسئله فقط محدودیت ظرفیت بود. وقتی تیم رهبری خلاق و مدیریت ارشد کوچک باشد، نمیتوان همه پروژههایی را که میخواهید پیش برد.»
بیشک یکی از آرزوهای گیمرها، تجربه دنباله مستقیم بازی Bully بود. عنوانی که در زمان انتشار با استقبال گسترده منتقدان و اهالی رسانه روبهرو شده بود. این بازی ابتدا در سال 2006 منتشر شد و برخلاف مجموعه Grand Theft Auto، تجربه متفاوت و منحصربهفردی را ارائه میداد. گیمرها هدایت کاراکتر «جیمی» (Jimmy)، نوجوانی سرکش را برعهده میگرفتند که در یک مدرسه شبانهروزی تلاش میکرد با زورگویی مقابله کند. این بازی در زمان لانچ با جنجالهایی نیز همراه شد. بااینحال، با وجود محبوبیت بالای بازی Bully، هیچگاه دنبالهای برای این IP توسعه نیافت.
انتظار شنیدن خبر خوش در جشن 20 سالگی بازی Bully
او که بههمراه برادرش «سم هاوسر» (Sam Houser)، شرکت بازیسازی Rockstar Games را تأسیس کرده بود، در سال 2020 از این کمپانی جدا شد و استودیو چندرسانهای Absurd Ventures را بنیان نهاد که درحالحاضر روی پروژههایی در حوزه انیمیشن و بازیهای کامپیوتری فعالیت میکند. شرکت Rockstar با ریاست «دن هاوسر»، روی توسعه بازی موردانتظار و جاهطلبانه Grand Theft Auto VI (GTA 6) کار میکند.
با این شرایط، بعید به نظر میرسد که رؤیای تولید بازی Bully 2 به واقعیت تبدیل شود. از طرفی، شرکت Rockstar در سال آینده، بیستمین سالگرد بازی Bully را جشن میگیرد. بسیاری از طرفداران انتظار دارند به همین مناسبت، خبری درباره ساخت ریمستر یا ریمیک بازی مذکور به دست آورند. علاوهبرآن، بازی Agefield: Rock the School که بهنوعی نسخه معنوی عنوان Bully محسوب میشود، احتمالاً در سال آینده برای پلتفرم کامپیوترهای شخصی (PC) عرضه خواهد شد. لطفاً نظرات خود را درباره بازی خاطرهانگیز Bully با ما به اشتراک بگذارید.