گزارشها حاکی از آن هستند که نسخه بازسازی شده Until Dawn برای رایانههای شخصی پر از باگهای مختلف است. کاربران گزارش میدهند که تنظیمات رهگیری پرتو (ray tracing) کاملاً ناسازگار و برخی از فناوریهای ارتقاء وضوح تصویر اصلاً مؤثر نیستند.
برای افرادی که نمیدانند، استودیوی Ballistic Moon، که توسط رهبران سابق Supermassive Games تأسیس شده، برای انتشار نسخه بازسازی شده Until Dawn روی رایانههای شخصی (و پلیاستیشن 5) انتخاب شد. این خبر طرفداران را هیجانزده کرد، زیرا گرافیک چشمنواز این بازی قبلاً توسط پلتفرمهای ضعیفتر محدود شده بود. اما اکنون مشخص شده است که وضعیت گرافیکی بازی پر از باگ است و کاربران از عدم عملکرد نسخه PC با رهگیری پرتو، برخلاف تبلیغات اولیه، بسیار ناامید هستند.
گزارشی از DSOgaming ادعا میکند که در نسخه بازسازی شده Until Dawn برای رایانههای شخصی، با فعال کردن رهگیری پرتو (ray-tracing) هیچ تغییری در جلوههای بصری مشاهده نمیشود و کیفیت تصویر کاملاً مشابه است. این موضوع بسیار تعجبآور است، زیرا عدم وجود رهگیری پرتو در یک پورت رایانه شخصی، آن را کاملاً بیفایده میکند. در این گزارش، تصاویری از بازی قبل و بعد از فعال شدن رهگیری پرتو نمایش داده شدهاند و در نگاه اول، هیچ تغییری در گرافیک کلی بازی دیده نمیشود مگر کاهش فریم ریت.
علاوه بر عدم عملکرد رهگیری پرتو، عدم پشتیبانی بازی از فناوری FSR 3.0 شرکت AMD نیز یکی دیگر از ناامیدیها برای کاربران است. با این حال جالب است که فناوری DLSS شرکت NVIDIA بدون مشکل کار میکند. توسعهدهندگان قول داده بودند که تمامی فناوریهای ارتقاء تصویر از این پورت پشتیبانی خواهند کرد، اما برای کاربران AMD این یک ویژگی حیاتی است که به درستی عمل نمیکند. بهطور کلی، این نسخه از بازی بهنظر میرسد عجولانه منتشر شده و شامل باگهای مختلفی است که باعث شده پورت نسخه PC نتواند تواناییهای گرافیکی پلتفرم را بهخوبی ارائه دهد.
انتظار میرود توسعهدهندگان بهروزرسانیهای بهینهسازی را منتشر کنند تا این پورت رایانه شخصی بهدرستی عمل کند؛ چرا که در وضعیت فعلی، احتمال موفقیت آن کم است.
منبع: wccftech
خیلی طرفدار نداشت نسخه ریمیک بازی
البته همه ی گیم ها اول که منتشر میشن باگ دارن
باید منتظر موند آپدیتش بیاد بعد ببینیم چطوره
عجب🤷♂️🤷♂️