سبد خرید
0

سبد خرید شما خالی است.

حساب کاربری

Generic filters
جستجو در عنوان
جستجو در محتوا
Generic filters
جستجو در عنوان
جستجو در محتوا
دیجیتال فاندری یک بررسی فنی عمیق از پورت PC بازی The Last of Us Part II Remastered منتشر کرده است.

آخرین مطالب

آموزشی

عملکرد نامناسب نسخه PC بازی Last of Us Part II

دیجیتال فاندری یک بررسی فنی عمیق از پورت PC بازی The Last of Us Part II Remastered منتشر کرده است.

در حالی که این نسخه نسبت به عرضه‌ی ضعیف The Last of Us Part I روی کامپیوتر بهتر عمل کرده، اما همچنان به اندازه‌ای که انتظار می‌رود خوب نیست.

در برخی جنبه‌ها، نسخه‌ی کامپیوتر The Last of Us Part II حتی بدتر یا حداقل پایین‌تر از انتظارات نسبت به نسخه‌ی پایه‌ی کنسول پلی‌استیشن 4 (که در سال 2013 منتشر شده بود) عمل می‌کند.

برای مثال، دیجیتال فاندری متوجه شد که حتی یک کارت گرافیک با بیش از سه برابر قدرت محاسباتی پلی‌استیشن 4 نیز نتوانست به طور مداوم عملکرد The Last of Us Part II روی پلی‌استیشن 4 را دو برابر کند.


جزئیات کامل بررسی فنی بازی Last of Us Part II

دیجیتال فاندری یک بررسی فنی عمیق از پورت PC بازی The Last of Us Part II Remastered منتشر کرده است.

بررسی فنی جامع Digital Foundry از نسخه‌ی پی سی بازی The Last of Us Part II Remastered واقعاً فوق‌العاده است. این بررسی 15 دقیقه طول می‌کشد و به طور کامل به تمام جنبه‌های بازی می‌پردازد؛ از نرخ فریم و سرعت بارگذاری گرفته تا وضوح بافت‌ها و بهینه‌سازی تنظیمات بازی.

تیم Digital Foundry اشاره کرد که مصرف منابع کارت گرافیک در این بازی «کمی غیرمعمول» است و آمارهای بین پلی‌استیشن 4 پایه و یک کارت گرافیک RTX 3060 را مقایسه کرد. در حالت عادی، کارت گرافیک کامپیوتر باید بتواند به راحتی از پس فناوری قدیمی پلی‌استیشن 4 بربیاید، اما در این بازی چنین اتفاقی نمی‌افتد.

همان‌طور که DF توضیح می‌دهد:

     “ما در اینجا باید با کارت گرافیکی طرف باشیم که حتی بدون در نظر گرفتن کلاک‌های بوست شده، چیزی حدود 3.5 برابر قدرت پردازشی بیشتری نسبت به کنسول پلی‌استیشن 4 دارد.

با این حال، کارت RTX 3060 حتی نمی‌تواند عملکرد پلی‌استیشن 4 را در این بازی با تنظیمات معادل دو برابر کند.

این موضوع در تاریخچه بررسی‌های ما روی پورت‌های پی سی یک مورد بسیار نادر و عجیب محسوب می‌شود.

اینکه آیا این موضوع توجیه‌پذیر است یا نه، بستگی به نظر کاربران دارد. اما معنایش این است که شما به عنوان کاربر باید انتظاراتتان را بر این اساس تنظیم کنید.

در واقع، همانطور که من می‌بینم، شما واقعاً نباید تنظیماتی پایین‌تر از تنظیمات پلی‌استیشن 4 انتخاب کنید. چون در این صورت کیفیت بصری‌ای دریافت می‌کنید که حتی از یک کنسول 12 ساله هم پایین‌تر است.”

 

مشکل افت فریم همچنان رایج است

دیجیتال فاندری همچنین فاش کرد که مشکلاتی مثل استاتر (لگ‌های ریز) و افت فریم در نسخه PC بازی Last of Us Part II کاملاً رایج هستند.

در یکی از بخش‌های بررسی، آن‌ها نشان دادند که بازی بدون هیچ هشدار قبلی قفل می‌شود و پس از چند ثانیه دوباره به حالت عادی برمی‌گردد.

آن‌ها همچنین مشکلاتی در ظاهر شدن ناگهانی سایه‌ها در زمان‌های عجیب‌وغریب تشخیص دادند؛ حتی زمانی که تنظیمات بازی روی بالاترین حالت ممکن بود.

این مشکلات در نسخه پلی‌استیشن 4 پرو که به صورت سازگار با پلی‌استیشن 5 اجرا می‌شد، وجود نداشت.

 

منبع: Insider-Gaming

ارسال دیدگاه

مطالب مرتبط

مقایسه محصولات

0 محصول

مقایسه محصول
مقایسه محصول
مقایسه محصول
مقایسه محصول