در ساعات اخیر، طرفداران دوآتشه Call of Duty شروع به یافتن و اشتراکگذاری تیزرهایی کردهاند که The Guild را تبلیغ میکنند. یک شرکت فناوری خیالی که (بهاحتمال زیاد) در مرکز داستان بازی Black Ops 7 نقش دارد.
رونمایی Black Ops 7 در گیمزکام
هفته آینده در مراسم Opening Night Live در گیمزکام، قرار است از Black Ops 7 بهصورت جهانی رونمایی شود.
این تیزرها شامل یک تریلر، یک وبسایت جدید تحت حمایت اکتیویژن و بیلبوردهایی در سانفرانسیسکو هستند که باعث شده طرفداران درباره محتوای Black Ops 7 دست به گمانهزنی بزنند.
وبسایت The Guild ساخته شده توسط اکتیویژن
در شبکههای اجتماعی، یک وبسایت جدید ساختهشده توسط اکتیویژن در حال دستبهدست شدن است. این وبسایت، یک شرکت خیالی به نام The Guild را تبلیغ میکند.
سازمانی که مأموریت آن شکلدادن به آینده و استفاده از فناوری بهعنوان قالب آن است:
“در The Guild، مأموریت ما بهرهگیری از قدرت فناوری برای حفاظت و بهبود زندگی در سراسر جهان است. ما ذهنهای برجسته را گرد هم میآوریم تا آیندهای بسازیم که در آن امنیت و آرامش خاطر یک حق جهانی باشد.”
این وبسایت، پر از نمادها و تصاویر رباتیک است که رباتهای گیلد را در موقعیتهای مختلف نشان میدهد. از جمله نجات کودکان از آتشسوزی، کمک به پناهندگان و بازسازی شهرهای ویرانشده را شامل میشود.
تیزر منتشر شده در وبسایت CharlieIntel
وبسایت CharlieIntel ویدئوی تیزری را که در سایت قرار دارد، ضبط و منتشر کرده است.
طرفداران خیلی سریع به ویدئو و تیزر واکنش نشان دادند و گفتند: “این دقیقاً چیزی نیست که از Black Ops 7 انتظار داشتند”. یک فردی نوشت: “این همان Black Ops Advanced Warfare هست با SBMM و آشغالهای آیندهگرایانه”، و دیگری گفت: “اصلاً چرا باید این مزخرف رو امتحان کرد؟”
خیلی از کاربران اینترنت هم به این نکته اشاره کردند که Battlefield 6، امسال صحنه را در اختیار خودش گرفته است. چون بتای بتلفید 6 رکورد تعداد بازیکنان همزمان Call of Duty در استیم را شکست و تقریباً به یک میلیون بیننده همزمان در توییچ رسید. این میتواند اولین سالی باشد که Battlefield از Call of Duty پیشی بگیرد. حتی اگر سازندگان EA لزومی به این رقابت احساس نکنند.
منبع: Insider-Gaming