سبد خرید
0

سبد خرید شما خالی است.

حساب کاربری

Generic filters
جستجو در عنوان
جستجو در محتوا
Generic filters
جستجو در عنوان
جستجو در محتوا

آخرین مطالب

آموزشی

تریلر گیم‌پلی بازی The Witcher 4 همزمان با انتشار ورژن 5.6 آنریل انجین

استودیوی CD Projekt RED تریلر سینمایی جدیدی از بازی The Witcher 4 (ویچر 4) منتشر کرده است. که درون موتور بازی ساخته شده و گرافیک خیره‌کننده آن را به نمایش می‌گذارد. علاوه بر آن، نخستین تریلر گیم‌پلی این عنوان نیز منتشر شده است. و همچنین موتور Unreal Engine 5.6 (آنریل انجین 5.6) اکنون در دسترس قرار گرفته و شامل به‌روزرسانی‌های متعددی است که به توسعه‌دهندگان در خلق دنیای باز با کیفیت بالا و نرخ 60 فریم بر ثانیه روی سخت‌افزارهای نسل فعلی کمک می‌کند.


اجرای چشمگیر بازی The Witcher 4 روی کنسول های بازی؛ اجرای 60 فریم همراه با رهگیری پرتو

ویدئوی گیم‌پلی منتشرشده با استفاده از پلی‌استیشن 5 و قابلیت رهگیری پرتو ضبط شده و نرخ اجرای آن 60 فریم بر ثانیه است. The Witcher 4 با موتور بازی‌سازی Unreal Engine 5 (آنریل انجین 5) ساخته می‌شود و بدون شک یکی از بهترین نمایش‌های این موتور تا به امروز است.

صادقانه بگویم، این بهترین بازی پلی‌استیشن 5 است که تاکنون دیده‌ام. این‌که بازی با نرخ 60 فریم بر ثانیه روی این کنسول اجرا می‌شود، دستاوردی چشمگیر به حساب می‌آید. شگفت‌انگیزتر این است که میزان آنتی الیاسینگ در تصویر بسیار پایین است. استودیو CDPR واقعا چگونه موفق به دستیابی به چنین کیفیت تصویری فوق‌العاده‌ای روی پلی‌استیشن 5 شده است.

بر اساس آنچه در تریلر گیم‌پلی مشاهده شد، اختلالات شدید در اجرای بازی وجود ندارد. البته، در بخش پرواز دوربین چند مورد و در یکی از صحنه‌های شهر نیز یک مورد کوچک مشاهده شد. با این حال، اجرای بازی در بیشتر مواقع روان و بدون مشکل است. این موضوع بسیاری از بازیکنان را راضی خواهد کرد، زیرا نسخه کامپیوتر نیز با هیچ‌گونه استاتر در حرکت یا تأخیر در بارگذاری شیدر مواجه نخواهد شد.

بازی The Witcher 4
بازی The Witcher 4

پشتیبانی از Nanite و Lumen

بازی The Witcher 4 از فناوری Nanite برای نمایش پوشش گیاهی و از Lumen برای نورپردازی پشتیبانی می‌کند. نسخه جدید Unreal Engine 5 قابلیت اجرای رهگیری پرتو و Lumen را با کارایی بالاتری فراهم کرده است. همین موضوع باعث شده CDPR بتواند بازی را با نرخ 60 فریم بر ثانیه روی کنسول‌ها اجرا کند. تنها کافی است به تریلرها نگاه کنید. بازی جزئیات فوق‌العاده‌ای دارد. تریلر سینماتیک دمو جدید بازی The Witcher 4 و تریلر گیم پلی که با آنریل انجین ورژن 5.6 ساخته شده است.

 

معرفی ویژگی‌های جدید موتور بازی‌سازی Unreal Engine 5.6

قابلیت‌های جدید این نسخه از موتور در رویداد امروز State of Unreal معرفی شد. همچنین ویدیویی برای نمایش این امکانات منتشر شده است. در این ویدیو به بهبود عملکرد نورپردازی سراسری Lumen با استفاده از رهگیری پرتو سخت‌افزاری اشاره شده است. پخش سریع‌تر هندسه برای بارگذاری روان‌تر دنیاهای ایستا با وسعت بالا؛ طراحی دوباره مسیرهای حرکتی با کاربری آسان؛ ابزارهای Tween بازطراحی‌شده و ویرایشگر منحنی به‌روزرسانی‌شده؛ فیزیک رویه‌ای با استفاده از سیستم جدید Physics Control rig. ابزارهای ساخت MetaHuman که اکنون به‌صورت داخلی در موتور قرار گرفته‌اند. رابط کاربری ساده‌شده؛ همچنین راه‌اندازی روان‌تر و بهینه‌تر گرافیک در زمان اجرا نیز از دیگر بهبودهای Unreal Engine 5.6 است.

Unreal Engine 5.6
موتور گرافیکی Unreal Engine 5.6

اولین نمایش از ویژگی‌های جدید

اولین نمایش درون‌بازی از برخی ویژگی‌های Unreal Engine 5.6 امروز با انتشار اولین گیم‌پلی بازی The Witcher IV انجام شد. اگرچه ممکن است این ویدیو از نظر هیجان صحنه‌ها محدود باشد، اما به‌خوبی بخشی از فناوری‌های جدیدی را که شرکت CD Projekt Red با همکاری اپیک توسعه می‌دهد، نمایش می‌دهد. این فناوری‌ها سبب خواهند شد تا این بازی به یکی از فراگیرترین نقش‌آفرینی‌های دنیای باز تبدیل شود. برای نمونه، قابلیت Nanite Foliage به توسعه‌دهنده امکان می‌دهد پوشش گیاهی متراکم خلق کند. بدون آنکه فشار زیادی بر عملکرد بگذارد. برای مشاهده اطلاعات بیشتر می‌توانید به سایت Unreal Engine مراجعه کنید.

ارسال دیدگاه
مقایسه محصولات

0 محصول

مقایسه محصول
مقایسه محصول
مقایسه محصول
مقایسه محصول